Reklamace a vrácení - KONTAKT
Kontakt na nás:
Světla Tkadlecová
Kravsko 97, Znojmo, 671 51
IČO 12205028
Email: luciemagnificci@seznam.cz
Může se stát, že Vámi zakoupený produkt není přesně podle Vašich představ, máte nárok na vrácení peněz za předpokladu, že výrobek není používaný nebo mechanicky poškozený u rozbalování.
Odstoupení od smlouvy
V případě věcného zboží může zákazník odstoupit od smlouvy do 14 dní ode dne jeho doručení. Lhůta k jeho vrácení je 14 dní ode dne odstoupení od smlouvy. Zákazník je povinen o odstoupení od smlouvy prodejce vyrozumět včas na jeho email: luciemagnificci@seznam.cz.
Poskytovatel pak do 14 dnů od odstoupení (ale ne dříve než zákazník prokáže, že zaslal zboží zpět) musí vrátit peníze, které za zboží zákazník zaplatil , a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal.
Odstoupení od objednávky
Kupující je oprávněn odstoupit od učiněné objednávky do potvrzení objednávky prodávajícím. Takové odstoupení je nutno učinit písemně a doručit prodávajícímu.
Reklamace
1. V případě vady zboží má zákazník právo: na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží nebo na odstranění vady opravou Zboží, pokud to není nemožné nebo nepřiměřeně nákladné. V takovém případě je oprávněn Poskytovatel odmítnout vadu odstranit. Za vadu se nepovažují mírné odlišnosti orgonitových, ručně vyráběných produktů, stejně tak přírodních předmětů od obrázků na webu Poskytovatele, protože se jedná o originální výrobky, které nelze vyrobit nebo získat naprosto stejně.
2. Zákazník má dále právo na přiměřenou slevu z ceny nebo na odstoupení od smlouvy, pokud se vada nedá odstranit nebo pokud ji Poskytovatel odmítne odstranit, dále pokud se vada projeví opakovaně nebo je podstatným porušením smlouvy, nebo se nedá odstranit bez značných obtíží pro zákazníka a v přiměřené době. Zákazník dále může odstoupit od smlouvy v případě marného uplynutí lhůty k odstranění vady.
Zákazník nemůže odstoupit od smlouvy v případě, že je vada zboží bezvýznamná.
Práva z vadného plnění zákazníkovi nenáleží, pokud vadu způsobil vlastním zaviněním.
Za vadu zboží se nepovažuje obvyklé opotřebení.
3. V případě reklamace Poskytovatel vystaví zákazníkovi písemné potvrzení, kde budou uvedené údaje:
datum uplatnění reklamace
obsah reklamace;
jaký způsob vyřízení reklamace zákazník požaduje
kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
Potvrzení bude zasláno zákazníkovi na jeho e-mail.
Vady budou Poskytovatelem odstraněny do 30 dnů od obdržení reklamace a zákazníkovi bude zaslána elektronickou poštou informace o vyřízení reklamace na jeho uvedený kontakt, pokud nebude dohodnuto individuálně jinak. Zákazník obdrží potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu účelně vynaložených nákladů, které doloží příslušnými doklady.
V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, má zákazník povinnost vrátit Poskytovateli původní zboží na náklady Poskytovatele.
Zákazník v postavení podnikatele má povinnost vadu oznámit bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
Zákazník v postavení spotřebitele má právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.
V případě REKLAMACE nám prosím pište na email luciemagnificci @ seznam.cz
Napsat reklamaci doporučujeme takto:
Napište název a sídlo naší firmy
Předmět REKLAMACE
- Popište, čeho se reklamace týká ( kdy jste věc koupili, co reklamujete a proč).
- Uveďte konkrétní řešení (výměnu věci, slevu, opravu nebo odstoupení od smlouvy).
- Nakonec napište vaše jméno a kontaktní údaje.
- Přiložte fakturu